Just nu

  • 56 spelare online
  • 226 289 frågor
  • 23 415 medlemmar
  • 7 532 ämnen


Kontakt

OBS. Se till att beskriva ditt ärende så noga du kan. Har du en fråga om något på sajten, se till att berätta exakt vad det gäller (vilken medlem, vilken tävling etc). Det är mycket svårt för oss att svara på frågor av typen: ´Det fungerar inte. Varför?´ (inget skämt, vi får sådana frågor ibland)... ;)

Innan du kontaktar oss. Se om svaret på din fråga finns bland dessa vanliga frågor...

Vill du annonsera på vetgirig? Kontakta oss här

Allmänna frågor tar du med fördel här. Kolla även den externa wiki-guiden.

Du kan även nå oss via vår facebook-sida.

Vanliga frågor:

Jag har glömt mina inloggningsuppgifter eller har annat problem med inloggningen
Jag har inte fått mail med länk till en tävling
Jag vill anmäla att jag har hittat ett fel i en fråga på vetgirig
En match jag spelade blev avbruten. Vad gör jag?
Jag vill avsluta mitt deltagande i vetgirig/en tävling. Hur gör jag?
Hur byter jag e-postadress?
Vilka ligger bakom vetgirig?

Jag hittar inte svaret här eller i forumet. Fortsätt till kontaktformulär



Svar:

Jag har glömt mina inloggningsuppgifter eller har annat problem med inloggningen

Via länken Glömt lösenord (uppe till höger) så kan du hämta dina inloggningsuppgifter till din registrerade e-postadress. Du måste känna till e-postadress eller medlemsnamn. Om du inte får något e-postmeddelande till din adress, kontrollera att du inte har något spam-filter där mail från vetgirig fastnar.

Om du inte har access till din registrerade e-postadress och har glömt ditt lösenord kan vi tyvärr inte göra något.



Jag har inte fått mail med länk till en tävling

Du kan alltid logga in på vetgirig.nu och följa länken under Aktuellt om du inte fått mailet.
Detta förutsatt att du är medlem på sajten på den e-postadress det gäller.

Vi skickar alla mail på samma sätt. Om våra mail inte når dig får du dubbelkolla att du angett rätt e-postadress och kontrollera spam-filter etc. på din sida.

Om du deltar i en privat liga kan du be administratören för ligan att skicka om ev. saknad matchlänk.



Jag vill anmäla att jag har hittat ett fel i en fråga på vetgirig

I anslutning till frågan finns (nästan alltid) en länk för att felanmäla en fråga. Använd denna när du ser något som är fel så kikar vi på detta och rättar ev. felaktigheter. Felanmälningssidan öppnas i en ny flik så du kan göra detta mitt i en match utan problem, du kan fullfölja din felanmälan efter matchen är färdigspelad.

Vi kan inte ta emot felanmälningar på annat sätt eftersom det är mycket svårt (och tidskrävande) att hitta en specifik fråga annars.



En match jag spelade blev avbruten. Vad gör jag?

Tyvärr händer det att tekniken strular någonstans. Vi kan inte göra något åt avbrutna matcher i efterhand. Du får ta nya tag helt enkelt.

Tänk på att alltid bara klicka en gång på knapparna, att inte ladda om sidan eller att använda webbläsarens framåt- resp. bakåt pilar under en match.



Jag vill avsluta mitt deltagande i vetgirig/en tävling. Hur gör jag?

Logga in och gå till Mina uppgifter (uppe till höger). Där kan du avregstrera dig från Topplistan, Vetligan eller hela sajten.

För att gå ur enskilda tävlingar/ligor klicka på länken i matchmail för avregistering.



Hur byter jag e-postadress?

Du byter e-postadress på din registrerad medlem genom att klicka på Mina uppgifter (uppe till höger på sidan).

Om det gäller en privat liga, där du inte deltar med ditt medlemsnamn, så kan du byta e-postadress via länken längst ner i match-mailet, eller genom att kontakta ligans administratör.



Vilka ligger bakom vetgirig?

Vetgirig ägs av ServIT AB som skapade sajten från början och drivs nu av CTKonsult AB. Under en period ägdes sajten av Bonniers, men nu är den tillbaka hos ServIT (sedan sept. 2012)



Jag hittar inte svaret här. Fortsätt till kontaktformulär

Hem