Betyg
| Medlem | Kommentar | Datum | Betyg | |
|---|---|---|---|---|
| naturhunden | Jag gillar Lejonkungen den är bra film:) | 2018-06-15 |
| |
| Norell | Jag är kung på det här | 2007-01-27 |
| |
| bonnowe | Min dotter gillar!!! | 2006-12-16 |
| |
| CharlieB | lätta frågor om en härlig film! | 2006-01-03 |
|
Senaste snabbtesterna
| Medlem | Datum | Rätt |
|---|---|---|
| KungLoui | 2026-06-15 | 7 (10) |
| Rakapuckar | 2026-06-15 | 7 (10) |
| Bastrup | 2026-06-15 | 3 (3) |
| Bastrup | 2026-06-15 | 7 (10) |
| SkonaHelena | 2026-06-15 | 9 (10) |



