Betyg
| Medlem | Kommentar | Datum | Betyg | |
|---|---|---|---|---|
| ParryHotter | Helt OK, men det saknas ju ganska många profiler. Var är tyskarna, polackerna, en del av ryssarna/sovjeterna etc.? | 2019-02-15 |
| |
| NM | Toppbra. | 2007-02-24 |
| |
| Arne56 | Bra, fast jag saknar "min" generation, Mögenburg, Thränhart, Paklin m fl. Obs ingen kritik, bara en kommentar... | 2007-02-18 |
| |
| Gunnarfo | Perfekta frågor i ett bra ämne. | 2007-02-17 |
| |
| stagli | En höjdare! | 2007-02-05 |
|


