Betyg
| Medlem | Kommentar | Datum | Betyg | |
|---|---|---|---|---|
| ParryHotter | Konstigt att ett ämne av en så pass petimeterförknippad författare har så sparsamma eftertexter och dessutom fullständigt ignorerar U2!? Hallå? Irländsk rockmusik? Anyone? | 2019-01-08 |
| |
| HV95 | Hur kan man göra ett ämne om irländsk rockmusik och helt och hållet utelämna de största av dem alla - U2???? Dessutom anser jag det tveksamt om musik med exempelvis harpa kan klassificeras som rock. Sinead O'Connors musik gillar jag skarpt, men återigen i | 2011-05-10 |
| |
| Titania | Mkt bra!! | 2008-01-02 |
| |
| electric15 | Kul! Rory Gallagher var en av de största, jag minns Göta lejon 1978, otrolig konsert! | 2007-06-24 |
| |
| stagli | Ett bra och njutbart ämne =) | 2007-06-15 |
|
Senaste snabbtesterna
| Medlem | Datum | Rätt |
|---|---|---|
| Electriclash | 2026-06-16 | 13 (17) |
| Electriclash | 2026-06-16 | 8 (17) |
| Olivia00 | 2026-03-13 | 14 (17) |
| skywalker | 2022-10-31 | 11 (17) |
| boxxi | 2019-05-17 | 1 (1) |


