Meddelanden
Meddelanden för tävling
Tidigare meddelanden
| 06-17 13:10 | tasmat | Det är/var kanske motståndarens tur? | |
| 06-17 13:09 | tasmat | Vad menar du? På vilket sätt? | |
| 06-14 09:31 | Alhaurin | Jag ser inte frågorna | |
| 05-19 18:34 | tasmat | @129: Om du är med i en pågående spelomgång så hittar du matchen om du klickar på 'Duellen' i vänstermarginalen. Jag var själv inte med i den första omgången eftersom vi är fem/udda antal personer i gruppen och alla måste då stå över en omgång. Jag hoppas att du lyckades hitta din match eller att det var din tur att stå över omgången. /tasmat | |
| 05-16 12:03 | 129 | Var finns frågan??? | |
| 05-15 21:58 | 129 | varför svarar ni inte??? | |
| 05-15 09:44 | 129 | Var finns frågan??? | |
| 05-14 18:18 | akeda | Försökte logga in flera gånger. Inga frågor. Nu verkar det vara avgjort. | |
| 05-14 11:50 | 49ers | Var är länken till frågorna? | |
| 02-24 13:37 | slingran | Det verkar inte som det lottas, hemma laget går alltid vidare. Trist för mig! | |
| 01-21 12:09 | tasmat | @bysse och @Admin: Samma för mig! | |
| 01-19 21:26 | bysse | Ser ut som att slutspelsresultaten läggs till i gruppomgången(åtminstone för mej), ser lite märkligt ut | |
| 2025-10-23 23:11 | sandsken | När tidsfaktorn inte finns i denna tävling trodde/befarade jag att det skulle bli många lottningar. Så har det inte blivit. 9 frågor tycks skilja 'agnarna från vetet'. | |
| 2025-10-09 23:49 | Bertilblues | Jag och erdavid spelade oavgjort i omgång 7. Vad händer nu? Är det lottning som gäller? |
Tillbaka


