Jag heter Johansson, Kjell Johansson. Det är jag som står till vänster bredvid Stellan Bengtsson på bilden. 1967, 1968 och 1973 blev jag världsmästare i bordtennis i dubbel. Vilket smeknamn fick jag?
Vi stöttar