Logga in
Logga in
Bli medlem
Glömt lösenord
Information
Vinter-OS i Nagano (1998)
De fyra ugglorna nedan var detta OS maskotar. Varför var de fyra stycken?
För att det är fyra år från ett vinter-OS till nästa
För att det var fjärde gången OS hölls i Asien
För att siffran fyra är ett japanskt turnummer
Vi stöttar